Rudolf med röda mulen

Omg vilket jävla näsblod jag fick idag på dagis när jag skule snyta mig, det bara öste ur mig som värsta blodsbadet o kidzen vart livrädda för mig! alla utom en som tvingade mig att vika flygplan exakt när det forsade som mest ur näsan på mig haha... att vänta 2 minuter tills jag slutat blöda går ju inte, nej nej!
Hur som helst mår jag mkt bättre nu, har vart störtpigg hela dan idag känns det som, endast massa snor/blod i näsan som hindrat mig från att leva fullt ut, hihi! 
Chokerade mig själv idag över att jag fick en matsal full med tjattrande kids att blir knäpptysta OCH lyssna på mig när jag höjde min lilla stämma ett par varv. Det är något av det bästa jag lärt mig med att jobba på dagis och fritids, att höja rösten. Innan kunde jag verkligen inte det, har gått från en pipande kattunge till ett rytande lejon när det gäller den saken, I'm super happy som Maria Montazami skulle sagt
 
 
Jag är ingen superbloggare så tog inget kort på mitt näsblod idag så ni får en gammal bild från när jag åker tysklandsfärjan med Sara, som en liten påminnelse till mig själv att jag måste gå till systembolaget innan helgen knackar på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0