Ner i diket och upp igen.

Igår efter jobbet åkte jag direkt till lekeryd för att möta upp Sara. Vägen var sjukt dålig så skrev till Sara att jag kanske blir lite sen och visst blev jag det... rätt som det var fick min bil sladd och åkte hit o dit över hela vägen samtidigt som jag fick möte av en annan bil! Jag fick lite lätt vrålpanik o körde (med flit) ner i diket. Usch va läskigt, men om jag inte hade svängt ner så kunde det slutat riktigt illa med en dunderkrock med den andra bilen. Diket som jag körde ner i blev till en åker så inga skador skedde varken på mig lr på bilen och det kom en snäll farbror i traktor som plogade upp ett spår till mig på åkern så jag kunde köra helt själv upp på vägen igen så man kan verkligen snacka om tur i oturen där. Med ett hjärta som bultade 20 ggr snabbare än normalt åkte jag i snigelfart till Lekeryd där Sara (som är erfaren dikeskörare) tog hand om mig och vi åkte till Jkpg o shoppade lite tsm med Kitty :) 
På kvällen mötte vi upp Kittys kamrat och åt en stor bit mat på Jensens och kollade sedan på nya Tarantinofilmen Django. Jag gillar filmen skarpt, tycker ju vanligtvis inte om otäcka filmer men denna gillar jag för det var nästan lite för överdrivet med blod och kött som flyger i luften ^^ Var bara 1 scen som jag var tvungen att blunda på (y)
 
Sötaste bilden på mig när jag har kafferast på fritids, sliten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0