Animal planet live

God morgon på er!
Just när jag stod o bryggde mitt morgonte idag kastade jag ett getöga ut på snön och möttes av värsta actonscenen bestående av Gunnar (min katt), en liten mus och en svartvit stor fågel, (misstänker att de e en skata) . 
Gunnar älskar att leka med maten och äter aldrig upp mössen han fångat utan låter de ist lida typ en halvtimme innan han gör "the killing bite" och låter den sedan ligga där o förmultna. Idag fick Gunnar sällskap av Mr. Skata som satt o lurpassade på händelsen o emellanåt försökte roffa åt sig Gunnars lilla byte. Hur detta slutade kan jag dock inte berätta då alla 3 parter försvunnit utom synhåll bakom huset. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0