4 veckors väntan är här

Fick mina kläder jag beställt från clothing.net och gjorde just "zalando-skriket"! OMG OMG vad allt är superfint, och jag fick ärligt talat tårar i ögonen när jag stod framför spegeln o insåg att allt inte sitter bra utan allt sitter HELT PERFEKT!!! Jag har aldrig någonsin känt sånhär lycka (bortsett från all kärlekslycka då), var tvungen att ringa till Sara för att beskriva min glädje för mina nya kläder, åh<3 
Jag kmr inte att fota kläderna idag för dom måste strykas och vara riktigt fina inna jag visar upp dom i bloggen, dom har ju vart på resande fot i 4 veckor och då får man räkna med lite skrynkel men åh vad jag är glad, kmr inte kunna somna inatt för jag är så glad och jag överdriver inte ens. 
 
 Fick även hem ett helt genomskrinligt skal som jag köpte på tradera så nu kan jag variera min mobils baksida varje dag bara genom att sätta in en bild innanför skalet (y) 
 
Mobilskal, alldeles genomskinligt o supertunnt (y)
 
Skrynkel- och smutspaket som rest ända från kina
 
Bara en utav påsarna som kläderna låg i är ju hur fin som helst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0