Saknar bästis

Hej!
Min mamma har åkt till Estland o jag vägrar bo ensam så har varit inneboende hos Sara sen i Onsdags o stannar nu över helgen. 
Igår fyllde Kitty och morfar år, grattis till dom. Jag o Sara var ute på äventyr o handlade present till Kitty men kan inte berätta så mkt mer om det eftersom hon inte fått presenten än men vi hade iaf ett riktigt roligt o lite farligt äventyr på kuppen. 
 
Idag har jag jobbat på fritids och efter det passade jag på att träna lite. Var tvungen att pausa springbandet mitt i för jag tappade korken till vattenflaskan o jag kan ju säga att min hjärna inte fungerar öht när jag tränar för eftersom jag pausade fick jag börja om o visste att jag hade sprungit 1,4 o då var jag helt säker på att jag var tvungen att springa 4,6 för att komma upp i mitt minimumspring på 5 km. Kom på de sista 600m att jag räknat fel på 1 km, inte konstigt jag var trött i benen men bra jobbat av mig iaf (y)
 
Just nu sitter jag nerbäddad i Saras soffa medan hon själv sover. Jag har det ändå ganska mysigt men saknar Wurre jättemkt :( Skulle egentligen åkt till honom denna helgen men beslutade mig hastigt o lustigt för att stanna hos Sara. Skall inte åka till Wurre förrän nästa helg nu, 7 dagar känns verkligen som en evighet ibland. Önskar man kunde skicka riktiga pussar o kramar till varandra när man bor såhär långt ifrån. ÅH! Dör av saknad nu, hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0