Massa bilder o text från helgen

Halloj! 
Nu har mamma kommit hem från Estland o jag o Sara har separerat. Jag kom nyss o tänka på vrf jag flyttade ifrån henne o känner nu att det var ju jävligt dumt gjort. Jag menar, bara för att mamma har kommit hem betyder ju inte det att jag behöver komma hem också, kanske flyttar tillbaka till Sarasnuttan imon. Jag håller på att allmänbilda henne genom att visa henne Star Wars o än så länge har vi hunnit kolla på 4e, 5,e o 6e episoden utan att hon somnat men de var inte långt ifrån igår men klarade ändå att hålla sig vaken genom hela filmen med en paus efter första timmen. YOU GO GIRL!
 
Igår var jag o Sara hemma hos Kitty i Jkpg o överlämnade hennes present som jag nu kan avslöja var en spegel, stor som ett hus (iaf lika stor som min bil) så Sara fick sitta i baksätet på vägen dit ^^ 
Vi åkte o fyndade massa på IcaMaxi, lagade sedan tacos, sedan kom Matilda så hon o Kitty började supa hejdlöst så jag o Sara åkte hem till Aneby o kollade på Star wars ist ^^ 
 
Såhär åkte vi med en mur mellan oss från Nässjö till Aneby men Kittys spegel. 
 
PAKETÖPPNING! Glad blev hon iaf, o avundsjuk blev jag, vill ha en likadan fast guld o det finns inte. 
 
Idag startade jag dagen med att gå upp tidigt för att åka hem från Sara och baka cupcakes som jag skulle ha med på kalas/fikan som ägde rum hos Pernilla o Lisa.
Använde en ny sprits idag och den använder jag aldrig mer för det kom ut så sjukt mkt frosting på en gång (vilket gentligen inte gör något) men ist för att det skulle räcka till ca 10 muffins räckte det bara till 4 så ni kan ju tänka er hur tjocka vi kmr bli nu.... he he
 
Lisas kanin e så söt så jag äter upp den <3

Lurades av att köpa majblomma av Lisa. Skall pimpa bilen med den. 

Dödskakan
 
Dagens outfit: Nya skinnjackan från JOFAMA by Kenza, hatt från HM och en topp från BIKBOK
 
 
När jag kom hem från kalaset blev jag sugen på att sminka mig, haha! Gjorde en total makeover i fejset och kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte så bjussar bara på "en halv" bild som dessutom är suddig. Kanske händer någon gång att jag vistas bland folk såhär, men bara kanske.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0