Regn o rusk lönefusk!

Hej hej!
Idag har jag jobbat på dagis/fritids i 3 timmar o samma sak gäller imon. Känns lite sådär o bara jobba 3 timmar var o varannan dag men det ger iaf lite cash. Fick lön idag, YAAY! Vart jätteglad tills jag såg att det saknas 10,5 timmar?!? Någon som vet vad man skall göra i det läget? Skall försöka mig på att ringa till nån på kommunen o se vad som står på för såhär kan jag inte ha det, jobba gratid, nej nej!
Imorgon efter jobbet tar jag tro det lr ej helg, så hoppas inte något jobb ringer o vill jag skall komma o jobba i helgen för jag tänker ta första bästa bussen till Göteborg o leka med min bästis Wurre <3 Han fyller år på lördag med så skall ge honom en finfin paket men ingen frukost på sängen för det fick inte jag på min dag (besviken tjej) :(
Nu borde jag packa färdigt allt jag skall ha med mig, har redan börjat lite med att planera vilka kläder jag skall ha med mig, tog bara 2 timmar idag, haha! Kan aldrig bestämma mig vad jag skall ha med...
 
 
Bjuder på en regnig bild idag bara för att regn är det enda väder som finns 2012
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0