ÄGD!

Jag har märkt på mig själv att jag bara bloggar när jag är rastlös o inget o göra, vilket kanske inte är så kul för dom som läser så skall kanske försöka göra nått kul nån gång o blogga om det.
Idag har det hänt en kul grej på dagis.
Det var precis när jag skulle gå hem så var det ett barn som sprang iväg o vägrade lyssna på mig, tillslut blev jag så sur så jag tog till en av mina egna specialmetoder.
"Kmr du med mig så skall du få en hemlis jag har i kapprummet". Minuten efter står vi båda i kapprummet o barnet frågar förväntansfullt "Var är hemlisen som jag skulle få någonstans?!" barnet får ett kort uppriktigt svar "Det var ju bara på lur, det finns ingen! Nu skall jag åka hem, hejdå!"
Väl i bilen när jag försäkrat mig om att rutorna o dörrana e helt stängda utbrister jag högt o tydligt för mig själv "IN YOUR FACE!!!!" sedan kör jag fnittrandes hela vägen hem :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0