Onsdag oktober 3

Idag kom mamma till Gbg så jag fick åka med henne hem sen men innan det åkte jag till morfar o hjälpte honom att byta boxer till tv:n. Det gick ganska bra förutom att han vart sur för han missade top model? :O haha rolig morfar man har alltså.
På hemvägen åkte vi förbi Ninna o kollade på bonde söker fru o åt frallor o myste med hennes äckligt bortskämda katt. Han äter endast rökt, fin, dyr skinka. Den billiga ihopprässade från icabasic tittar han inte ens på och man måste mata honom direkt från handen, det går inte lägga en skinkbit på marken åt honom, nej nej! haha
 
Nu är jag iaf hemma o har försökt koppla in våran box till tv:n (har inte fungerat på 4 veckor) kom fram till att någon måste gå upp på taket o fixa till parabolen som antagligen blåst iväg lite^^
Ikväll har jag också testat min nya skrubb o kräm från neutrogena och jag gillar den mkt! Den har samma effekt som den orangea fast denna har lite minde "slipkulor" lr vad man skall kalla det annars känns det likadant på huden efteråt o sådär. Men oj oj oj vad mkt godare den rosa luktar, blev skitsugen på grapefrukt, eftersom det är det den luktar^^ Rekommenderar verkligen rosa framför den orangea (y)
 
Upptäckte även att jag borde rensa bort lite av mina grejer i badrumsskåpet. Slängde 2 tomma kartonger och har ändå en till hylla fullproppad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0