Left and right

hejsan hoppsan!
Har precis kollat på Finding Nemo <3 Så himla mysig film, satt o småfnittrade för mig själv hela filmen o nu känner jag mig helt varm o lycklig ^^
Imorgon jobbar jag sista dagen på dagis för denna veckan, och eftersom min bil har gått i kras så skall Sara hämta mig när jag slutar sen skall vi dricka lite rött vin o prata strunt, torsdag blir det troligen en trip till Jkpg för att shoppa lite, yaay!
Även att jag e sämst på engelska så känns det märkligt nu efter att ha sett en film och skrivit en hel konversation med vägbeskrivning o grejer till sara på engelska och nu skriva svenska, haha!
Borde börja skriva o prata på engelska ist så jag lär mig nån gång. En kul grej är att jag e bättre på left and right än höger o vänster. Det beror nog på att Maria Montazami lärde mig att left är den handen man kan göra L med tummen o pekfingret till sig själv med, smart va? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0