Kanelbullens dag

Idag har jag bakat bullar och gjorde dubbel fyllning = YUMMY! Jag gjorde även rosa socker på för att det skall ju va rosa överallt nu när rosa bandet drar igång och sen är ju rosa min favoritfärg så hade nog gjort rosa vilken dag på året som helst.
 
Nu när jag lyckats smälla i mig 3 bullar inom loppet av x minuter (vilket är tillåtet idag) har jag satt mig till ro o skrivit 2 personliga brev. 1 till äldreomsorgen o 1 till barnomsorgen. Gjorde dom inte så jättepersonliga för jag vill kunna återanvända dom o skicka till flera hem utan att behöva sitta i flera timmar o ändra.
Skulle behöva gå till arbetsförmedlingen eller någon annan som är erfaren av CVn o personliga brev för jag vet verkligen inte hur sånthär går till, har lixom snott mallar från internet o bakat ihop till en enda stor röra som handlar om mig typ? haha måste få experthjälp med detta!
Någon av er som har tips på vad man bör/inte bör skriva i brevet?
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Vilka fina bullar! Kul med variationer!

2012-10-16 @ 20:19:15
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0