Handlat lite

Idag gick jag o strosade runt lite på stan, kom nyss hem med lite grejor...
 
Köpte den nya neutrogena! Kanke för att den är bra, kanske för att den är rosa
 
Köpte även lite knäckformar "snart e de jul här i vårt hus..." och lite söta minimuffinsformar
 
Jag har också handlat ett linne, vitt.. tråkigaste färgen efter svart men jag tänkte en bra sak till mig själv i affären "bara för att jag bara har massa svart o vitt hemma så betyder inte det att har denna", ganska bra tankesätt tkr jag^^
 Jag handlade även, hör i höpna, ett par kortbyxor!!! Mitt i kalla oktober men dom va faktiskt marinblåa med guldknappar o jag såg ut som sailormoon när jag hade på mig dom så ge mig en anledning till att inte köpa lixååm? he he
Ett par skor har jag hunnit handla under tiden jag vart här med, ett par gråa med lite kilklack, lagom höga för mig men bilder på kläderna o skorna orkar jag faktiskt inte ordna nu för dom e skrynkliga o ser finare ut när jag har på mig så kanske visar en annan dag kasnke kanske^^
Just nu sitter jag o dricker te o väntar på att wurre skall komma hem om cirkus en timme, då skall vi äta mat, massa mat, jag e hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0