Alla modebutiker på nätet, check!

Det hela började med att jag fick upp lite smygreklam från zalando, sen kom nelly sen kom ellos osv osv. Efter att ha kollat igenom alla de vanligaste sidorna tänkte jag ta en paus o logga in på gratisbio där det kom en lr flera erbjudanden om fina skobutiker som även sålde kläder på nätet.
Läsa lite bloggar kan va skönt nu när jag kollat igenom vartenda liten nätbutik tänkte jag, kikade in på Fokis blogg o slutade såklart med att jag hamnade på fokiwa och lyckades efter det komma på att asiatiskt mode är det bästa jag vet o började drf leta efter sånna sidor där man kan handla tills kontot visar noll. noll. noll.
MEN även ifall jag har lagt fler än en vara i "varukorgen" som det så gulligt står (de e ju faktiskt ingen riktig varukorg om ni frågar mig) så har jag faktiskt inte köpt en endaste grej idag. Anledningen till detta är att wurre skall va i skolan hela dagen imon så då tänkte jag ta mig en runda eller 3 på stan för att shoppa lite^^
Har planerat att torka svetten från pannan o gå in på wasséns o prova en tretusenkronorsjacka från jofma by kenza.
Tkr det kan va lite ovärt o lägga ut så mkt pengar på en skinnjacka när jag egentligen inte behöver någon o med tanke på min inkomst så känns det lite risky men testa skall jag nog försöka våga mig på iaf. Hoppas nästan den kmr sitta jättefult så jag slipper gråta när jag går från butiken haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0