All about me, 30 frågor med 30 svar.

Har dödligt tråkigt just nu så svarar på lite frågor jag hittade här på internet, fesligt.
 
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Stor o stark, made of muskler från topp till tå
2. 3 smeknamn du lyssnar till?
Först o främst Torre sen är ju följelsen på det Torris, Tore, osv osv men för att få lite variation säger jag också Hajtis som mamma kallar mig och sorgligt nog har Tjockis blivit ett namn jag hör allt oftare av min partner men tro inte att han får vackrare namn tillbaka för det
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Wurre! Har bosatt mig här ända fram till onsdag
4. Hur lång är du?
158 centimer på ett ungefär
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Sagan om ringen kollade vi på går. Ikväll skall vi kolla på på Ace Ventura om jag får min vilja igenom
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Du är la för jävla smart! (Det är faktiskt ingenting jag hittar på, Sara is the one who skrev det)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på om personen jag kontaktar är trög lr inte. Annars gillar jag att skriva
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 
Ett par e skilda o ett par e gifta o skilda o gifta igen
9. Vill du gifta dig?
Inte just här o nu men när jag är hunnit bli vuxen på riktigt och är som snyggast (dvs innan rynkorna börjar kravla sig fram) skall jag ha de största o coolaste bröllopet ever
10. Har du pojkvän/flickvän?
Både pokjvänner o flickvänner, några bästisar några i kategorin under
11. Vilket är ditt favoritdjur?
KATT! Men dom skall va fluffiga o snälla. Annrs dör jag lite på att jag vill ha en hund, antingen en pomeranian eller en liten pug med söt nos
12. Vilken är din favoritplats?
Här hos wurre i Gbg än så länge. Finns många platser jag inte besökt än som jag tror kan bli favoriter, tex har jag en dröm om att ta med wurre till Japan i hanami-säsongen o bara dö av allt fint
13. Hur stor är din säng?
200 x 180 cm. På tok för stort om du frågar mig, har gått vilse hela 3 ggr bara i september månad
14. Hur bor du?
Hos mamma, pinsamt nog. Letar efter jobb i Gbg så jag kan få flytta hit snarast möjligt
15. Vad skulle du vilja ändra påi ditt utseende?
Jag skulle vilja vara asiatisk för dom har alltid så snygga ben och fint hår o passar i percis alla kläder, söta 24/7. Handlar det mer om skönhetsingrepp så skulle jag nog som så många andra vilja förminska näsan lite o vidga näsborrarna. För er som inte noterat så har jag extramt smala näsborrar vilket göt det halvsvårt att andas
16. Vad gillar du bäst med ditt utseende?
Mina tänder är raka o fina o ögonen har en färg jag tycker är fin. Så ögon o tänder är mitt slutgiltiga svar
17. Föredrar du havet eller en bassäng?
Kärleken till havet är stor men när det gäller att bada föredrar jag nog ändå bassäng, allt för att undvika farliga fiskar o vidunder som lurar i det stora blå
18. Vad spenderar du helst pengar på? 
Kläder, skor, smink o såklart bussbiljetter till o från gbg
19. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Kasta ögon är väl inte den trevligaste aktivitet jag sysslar med så jag har svårt att tro så. Men visst, wurre snorde jag om lillfingret @ first sight
20. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner inga roliga människor, alla mina vänner e skittråkiga
21. Vad har du för ringsignal?
Sedan ca 6 år tillbaka har jag varit trogen ringsignalare till Smart drag Mr. Christer - SMK
22. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
People say im still liten
23. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Asså typ mitt hår eller mina naglar, vet inte vilket som e närmast
24. Kan du byta olja på bilen?
Nämn en sak om bilar jag inte kan, plz
25. Vilken var den senaste boken du läste?
Quidditch genom tiderna
26. Har du någon piercing?
Jag har öronen fulla och en i läppen
27. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift, väntar fortfarande på den rätte så att säga. Antingen är det för ljust eller för mörkt. Jag skulle vilja ha ett som är lite mild oranget som nästan inte syns, tips mottages.
28. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
DUNK, DUNK, DUNK, DUNK, UNTZ, UTNZ, UNTZ. Sånt som låter samma och inte innehåller några riktiga instrument.
29. Favoritkläder?
Min kigurumi <3
30. Hit vill jag gärna åka på semester:
Japan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0