Mr Panik och jag

Tja tja!
Idag och igår har jag arbetat på dagis. Igår slog mr panik mig på morgonen då jag upptäckte att det regnade = leta regnkläder när man skulle åkt för 2 min sen. Idag hade jag lagt fram regnkläder så att jag kunde sova länge och ha en lugn morgon men då snöar det ist och mr panik slog mig än en gång, denna gången med termobraller.
Om ni bara visste hur snygg man är med finaste vinterkappan och fulaste termobraller, önskar jag tagit en outfitbild. 
Idag var det 4 personal och 2 barn, ändå var jag helt slut när jag kom hem o somnade med en sked jordnötssmör i munnen för jag orkade inte laga mat. Räddaren i nöden ikväll var min granne som bjöd på tacos och BSF, huuur nice?
På fredag skall jag åka till wurre igen<33 Jippie!!! Måste nästan packa väskan redan idag eftersom jag helt plötsligt jobbar alla dagar i veckan.
Tjing tjong!
 

Kommentarer
Postat av: Claudia

Fin blogg, var gärna med och tävla i min fototävling: http://claudiiasfoto.blogg.se/2012/december/fototavling-din-basta-bild.html#comment

2012-12-01 @ 17:58:21
URL: http://claudiiasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0