bättre förr

Hej hej!
Nu sitter jag på den allra tidigase bussen hem till jkpg, gäsp!
Eftersom de tar över 2 timmar att ta sig igenom denna bussfärd passar jag på att testa att blogga i mobilen, blogg.se har ju äntligen, som jag väntat, kirrat en app för alla oss androider som inte gillar halvätna äpplen (y)
Hur som helst passerade vi just Landvetter flygplats o jag fnissar lite för mig själv när det står ca 15 pers på rad o röker utanför huvudentrén. Nu skall jag inte hålla tal om hur farligt osv det är med rökning för de gör cigarrettpaketen bra själva men jag förstår inte helt folk, unga folk som börjar röka i den tid vi lever i. Jag menar, säkert 70% av dagarna i Sverige är inte direkt något väder som lockar en utanför dörren, am I right or am I right? Ok för den äldre generationen som växte upp då man fick röka inomhus och överallt till och med på flygplan.
Dagens nybörjare i ämnet ser jag lite som idioter, nu röker jag ju själv inte på heltid så har ju inte dedär superberoendet men inte skulle jag gå utanför dörren för att få min dagliga godisbit (godis är ett sorts beroende för mig i jämförelse).
Nej, stor diss till alla rökarn00bs som inte tänker före ni handlar så att säga. Tacka gud o buddha för snus vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0