Åkte tillbaka till Göteborg

Hej hej bloggen!
Nu är jag i Gbg igen. Visserligen skrev jag nog inte om sist jag var här vilket var nästan hela förra veckan. Jag var hemma i 1,5 dygn sen fick jag en sorts panik o bokade buss tillbaka hit o mådde genst ett kilo bättre. 
Tanken var egentligen att jag bara skulle åkt hit över dagen idag för jag skall på nått intagningsprov lr liknande för en utbildning på Yrkeshögskolan här i Gbg idag, är rätt så nervös faktidkt men det finns inte så mkt man  kan göra innan ändå. Det verkar va ett sorts högskoleprov jag skall göra typ för jag skall göra test i både matte, svenska o naturkunskap (mina starkaste ämnen, NOT) sen skall man på en muntlig intervju med så jag hoppas jag kläcker ur mig nått käckt så dom gillar mig. 
 
Annars har jag inte gjort så mkt när jag vart här denna gången, wurre har massa pluggeliplugg han måste göra så jag har gått runt på stan lite o sökt jobb här, 7 st och nästa gång jag kmr hit skall jag ha en ny laddning med CV:n o intresseanmälningar med mig i väskan. 
Jag skall faktiskt åka hem redan idag för jag tänkte leka lite med Sara o Kittycat samt jobba en skvätt med mina  gamlingar :) 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0