Dåligt humör

Har inte bloggat idag för jag har inte haft det humöret skulle man kunna säga och sen har jag inte hunnit för jag har vart i nässjö med mamma hos ortopeden och sen föröskte jag hitta födelsedagspresenter till mina systar som fyller år typ när som helst. Sen har jag spenderat min tid med att öva på högskoleprov som till en början gick helt galant tyckte jag men när jag sedan fick se provresultatet fick jag nästan tårar i ögonen av ilska på mig själv. Kände mig som Dobby och ville helst bara slå till mig själv hårt i huvvet med en massa siffror så att det kan fastna nån gång, men oroa er inte, jag har inte misshandlat mig själv :)
Nu har jag för 3e gången idag sagt "nu övar jag inte mer idag" men nu är det sant, nu lägger jag ner. Kan hända att jag övar en extra gång imon som troligtvis inte kmr hjälpa mig nått. Efter det tänker jag åka till Pelle så han får sätta dit vinterdäck på min bil igen eftersom det kmr bli snö i helgen sen tänker jag åka i hämta wurre i Jkpg och föröska handla mig dom där mockastövlarna som jag inte kan sluta tänka på.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0