Äntligen påväg

Hejsan svejsan!
Äntligen sitter jag på bussen påväg till Gbg. Först när jag skulle åka tåg till Jkpg så krånglade mitt busskort som är sprojlans nytt, märkligt... Så antingen åkte jag gratis till Jkpg (vilket jag hoppas) eller så försvann alla pengarna på kortet, kul.
När jag kmr fram till Jkpg får jag ett litet sms av Bus4you om att bussen e försenad :( Så jag går o köper mig en fransk hotdog och en kopp te, nice kombo jag vet. Nu är jag iaf på bussen och hoppas att resan skall gå bra uten fler förseningar :)
Igår var vi ju hemma hos Bibbipluttan och firade att hon hade födelsedag för en vecka sen^^ Av oss fick hon en ansiktsbehandling med massage som jag tror hon blev glad för :) På kalaset bjöds vi på kyckling, klyftpotatis, sås och vin. Efterrätt vart kladdkaka från frödinge, mumsfilibaba (y)


Detta vinet bjöd BIbbsan på, det vart riktigt jävla gött. Jag rekomenderar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0