Inlägg nr 1, 2012

Hej hej bloggen<3
Första inlägget detta året, fräckt (H)
Jag vet inte riktigt vad jag har gjort dessa 3 dagar av året.
Första dagen minns jag att jag och wurre inte hittade någonstans att äta, McDonald's var inte lämpligt pga. vädret, Golden Thai var stängt så vi beställde från Eataliano eftersom det typ bara är dom som har hemkörning ^^
Dag nummer 2 på året, dvs igår åkte vi till McDonalds, älskar att dom har fått tillbaka chilicheese<3 Jag kom på en finurlig sak som var väldigt gott och det var att bita av en bit från en chilicheese och sedan doppa pommes frites i de <3. När vi ändå var i Mjölby tänkte vi ta en tur in på godishuset med men det var stängt?! Arg vart jag och begärde att få åka till hemmakväll för ett rejält godisinköp ist. Jag fick som jag ville. När vi kom hem kollade vi på film och någon gång under dagen spelade vi fia med knuff och jag vann.
Dag nummer 3 dvs idag, har jag lämnat wurre ifred och ist lekt med mina andra kamrater Sara, Koffe och Kitty :)
Nu är jag hemma hos mamma och lägger in bilder från julhelgen + nyår i datorn. Har inte tagit så många men kan ändå dela med mig utav nån kanske.
Puss


Här är en bild på mig och Frida från nyårsafton.
Jag visar upp min fina Gryffindorhalsduk jag fick av wurrie i julklapp
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0