Ensam hemma

Hej hej bloggen<3
Igår var jag och Sara i parken i Tranås, det var inte så himla kul då det bara var 40+are där. Till en början var det faktiskt kul men sen slutade det med att vi ringde till Anton så han fick komma o hämta oss tidigare men innan det hann vi med ett stopp på Citygrillen <3 höhö När vi kom hem satte vi oss och kollade på OTH, spännande som fan vare, alla höll på att dö men det slutade med att bara en dog, sköönt.
Nu är jag ensam lämnad kvar i familjen Svärds hus. Dom skulle nämligen åka med Anton hem till honom i svängsta :)
Jag har hittills underhållt mig med lite Mcgyver och skall snart hugga in på en bit mat. Börjar jobba vid 4-tiden till halv tio ikv. Då blire raka vägen hem till Wurre för att pussa sönder honom innan han åker tillbaka till Gbg imon... Det tkr jag känns lite tungt men det tar nog inte så många dagar innan jag kan åka dit o leka hoppas jag :)

Här är en bild från nattmaten igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0