RUBRIK

Hej hej bloggen<3
Nu är jag hemma hos mamma igen. På hemvägen åkte jag o Bibbi och hämta Ellen för inatt åker hon till Australien (!) Bibbi skall skjutsa henne till bussen i Jkpg inatt och jag funderar lite på om jag skall åka med kanske... får se om jag är vaken och pigg :)
Tidigare denna afton, innan vi åkte till jobbet, så bokade jag mig en biljett hem till wurre och Gbg<3 så på torsdag eftermiddag åker jag dit och mår gott :) längtar lite faktiskt, hihi ^^
Nu skall jag gå o kissa och borsta tänderna och allt sånt som hör till innan jag går upp på mitt rum för att mörda några sidor i mitt fotoalbum som aldrig tycks vilja bli klart och sen läsa något kapitel i Harry Potter med :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0