Mysdag

God morgon bloggen<3
Inatt har jag sovit gott men jag drömde att jag fick en bebis och inte kmr ihåg att jag födde den, den var jättestor och det var en kille och den var ganska söt men hade lite skäggstubb så jag vart lite lessen över det och visste inte om jag skulle berätta för nån att jag hade en bebis lr inte... ganska äcklig dröm för det känndes helt verkligt när jag vaknade.
Idag är wurre ledig från skolan drf skall vi leka massa sen. Vi har ju inte hunnit fira våran 4årsdag till exempel och om några dagar bara är det ju alla hjärtansdag så idag skall vi bland annat baka nånting och så skall vi kolla på back to the future, vi har redan hunnit kolla 1an och 2an så ikväll blire sista, 3an (y)
Vi pratade om att kankse gå till slottskogen och kolla på alla fina sälar som bor där idag men jag tror inte att det blir så för det är så himla kallt ute, stackars sälarna som fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0