Alla hjärtans dag

OMG! Jag är så jävla trött och hungrig, mest trött för orkar inte ens koka te.
Jag har jobbat först 8-13 och efter det hade jag tänkt mig en härlig alla hjälrtans-dag tsm med några utav mina bästa kompisar på en shoppingrunda i Jkpg. Men så blev det inte ist fick jag en förfrågan en timme innan jag slutade om jag kunde ta kvällspasset också och det tackade jag ja till :)
Sara vart lite lessen över att jag dissade shoppingrundan så för att gottgöra henne åkte jag och köpte vaniljhjärtan på Thimos, snällt tyckte jag men det passade ju inte riktigt fröken men visst fick hon i sig sitt lilla hjärta tillslut iaf ^^ hihi
Mina jobbtimmar för övrigt idag har vart katastrofala känns det som. Jag har vart som en zombie hela dagen, gjort nästan allt fel och bara yrat runt. Skönt att alla pensionärer hade somnat halv 8 ikv iaf så vi personal fick en lugn stund i varsin soffa sista timmarna ^^
Påvägen hem från jobbet gick det så fort som i 30-50 km/h! Jag såg inte ett endaste dugg och min lilla pluttiga och skruttiga bil klarar inte av att åka på oplogade vägar, fick köra på 2an i alla uppförsbackar, HAHA!
Nä nu vill jag verkligen sova!
Godnattpuss och trevlig alla hjärtans dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0