Prästfru

hej hej! Idag har jag arbetat på ett nytt dagis (nytt för mig) i Frinnaryd. Även om barnen var sjukt snälla är jag heeelt slut, vill helst gå o lägga mig med desamma.
Vid mellan målet idag började barnen disskutera vem det egentligen är som är fastspikad, äre Jesus eller Gud? knepigt. Jag fick förfrågan om jag var religös o skämdes ganska rejält då jag sitter där i min estländska handstickade tröja o pep fram ett litet men bestämt "nej, fast jag är komfrimerad".
Jag ser verkligen riktigt kristen o prästig ut idag, men hellre det än att frysa till döds.
 
Här e jag med min tröja. Så trött att jag inte ens orkar le, lr så försöker jag bara se cool o farlig ut för att väga upp outfiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0