Min dag i 8 enkla steg

1. Vaknar
2. Äter gröt o dricker kaffe
3. Drar mig för att åka till gymmet men efter att ha lagt upp en bild om att jag skall dit på instagram så är jag ju tvungen.
4. Tränar ihjäl mig i en timme
5. Kommer hem, duschar och tvättar gardiner
6. Tinar upp räkor och stryker under tiden de nytvättade gardinerna
7. Lagar middag, nudlar och räkor, stekta i vitlök <3
8. Kollar Jul med Ernst med en kopp te
 
Ja, på ett ungefär sådär har min dag sett ut. Testade mina nya springbyxor idag ochså och jävlar va de gick undan! Skall ha dom alla gånger jag tänar om det går så bra ^^ Kanske skall köpa mig ett träningslinne ochså för maximal effekt xD haha!
Just nu sitter jag o kollar igenom lite bilder på året som gått och upptäcker att mitt hår faktiskt växt rätt så kraftigt sen i januari (se nedan) Jag undrar om det är pga att jag börjat med ricinolja i hårbotten, slutat med plattång var och varannan dag, slutat färga/bleka det, lanza serumet eller om jag helt enkelt bara tagit hand om det mkt och väl.
Fortsätter det växa i denhär takten kanske jag har min önskade hårlängd om ett år :) Eller kanske 2 år. Det kan bli ett nyårslöfte, att ta hand om mitt hår ännu mer så det växer ännu fortare. Finns det kanske någon som har tips på hur man får det att växa snabbare eller bli mindre slitet så sök gärna kontakt med mig ^^
 
Januari 2012
 
December 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0