Klättrar på väggarna

Jag får verkligen panik av denna tystnad! Det ända som hörs är ljudet av tystnaden, typ. För att jag inte skall falla in i någon form av depression så har jag gjort allt man kan tänkas hitta på, målat naglarna 3 ggr, tvättat 2 maskiner, strykit, dammsugit o tvättat golven, städat toan och till och med putsat fönsterna (rekommenderas ine i minusgrader) och fortfarande är jag inte nöjd med aktivitet. Jag behöver en vän o den vännen skall jag åka till så fort jag druckit upp min kopp te! <3
Pelle ringde också o sa att jag fått 2 st paket hemlevererade till honom, en till mig (bloggar mer om den senare) och en till wurre (superhemlig julklapp) så innan jag åker till sara (sara är vännen, se ovan) så skall jag sladda förbi Per o hämta mina grejer, spännande!
 

I och med att jag just nu sitter o dricker te bjuder jag på en bild jag snodde av någon på pinterest MÅSTE HA DESSA TESKEDAR. Det är en sida jag verkligen rekommenderar om man som jag älskar att sitta o kolla på coola bilder o drömma sig bort lite
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0