Dags för en förändring

Efter att ha kollat på "så mkt bättre" o verkligen glott ihäl mig på Majas ben så känner jag nu att jag mer än någonsin borde ta tag i min träning (som om det fanns någon innan, pfft!) Missförstå mig inte nu alla missförståndare som vill tolka detta som bantning, det enda jag är ute efter just nu är ett par riktigt vältränade och snygga ben, helst en halvmeter längre också om det är möjligt ;)
Någon som har tips på hur man får sånnadär spiror? Helst utan större ansträngning, he he. Nä, lite kondition kanske inte skulle skada när jag ändå sätter igång med nått.
Jag tror jag skall börja redan imorgon med en sväng på gymmet, spinning skall väl va bra tror jag? och på onsdag har Sara bjudit med sig mig på nån simtur i anebys lilla simbassäng, kanske skall sätta på armpuffar o bara simma med benen då? ;) hihi!

Käre nån hur skall detta sluta? och hur skall det börja? Kmr jag hinna börja innan jag slutar? kmr jag hinna börja alls? Återstår att se, to be continued... 

    
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0