A6 center

Idag har jag vart i jkpg o bara strosat omkring på a6. Köpte mig en rosa morgonrock som jag ägde i 10 min innan jag ångrade mig o gick o lämnade tillbaka den, sån e jag ^^ Fick iaf med mig ett par efterlängtade träningsbraller med mig hem 179:- på Hm, supernice! och inte nog med det, när jag kom hem o skulle ta bort på dom för att visa här i bloggen upptäckte jag att de var inbyggda reflexer i (y) Så nu om jag flyttar någonstans där det är risk för bilar på vägarna så syns jag när jag e ute o "springer" hihi!
 
 
Köpte även en ansiktsmask, bara för att den va så jävla billig, 10 spänn!
 
Tyckte det var daggs att uppgradera min målarlåda så köpte en guldfärg att addera
 
Nu har jag precis ätit 2 toasters o någon form av sallad, gött! Svampbob<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0