6 timmar shopping

Efter en hel helg av vad man skulle kunna kalla depression (inte träffat wurre på snart 3 veckor och inga kamrater att leka med) tyckte mamma synd om mig och tyckte att jag behövde aktiveras så idag blev jag väckt av henne så vi tog oss en tur till Ullared med pelle som chaufför. I 6 timmar (!) var vi inne på Gekås. Jag tror jag gick igenom varendaste liten pryl i hela varuhuset som för att vara Ullared nästan klassades som folktomt. Blev inte påkörd av en endaste kundvagn, behövde inte köa någonstans, det var fridfullt.
Eftersom det inte var alls längesen jag var i Ullared med girlsen så hade jag ju inte planerat att handla någonting alls men fick ändå med mig en liten korg värd ett par hundralappar. Köpte mest godis och bakgrejer men också faktiskt 2 t-shirtar o en tröja! :O T-shirtsen var en vit med AC/DC på och en svart med ZZTop så det var ju knappt frågon om o köpa lr inte för typ 80 spänn bara (y) Tröjan jag köpte var en myströja med ugglenitar på typ, såg ut som Hedwig så den fick åka med den med (kanske visar bild på grejerna imon). Annars var det mest mamma som köpte julklappar o sådär och jag har varit fullt aktiverad hela dagen och knappt tänkt någonting på hur mkt jag saknar wurre och mina kamrater som snart kmr hem till jul <3
Resten av veckan skall jag jobba, förutom fredag och då skall jag leka med mina kompisar, så dendär "depressionen" vi talade om kanske inte tränger sig på något mer nu innan jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0