Nytt jobb, söker jobb, jobbigt

Började jobba på nytt dagis idag, fattar ingenting är helt snurrig i huvvet efter dagen. Förhoppningsvis kommer jag in i det ganska fort och gillar stället. 
Ikväll har jag lekt med mina tjejkompisar och sagt hejdå till Jennifer o Bibbi som flyttar till Halmstad imorgon :O Har inte träffat dom alls mkt på senaste tiden så känns helt jobbigt att det nu kmr bli ännu mer sällan :( Men det finns ju telefon som tur är, skall ringa dom var o varannan dag^^
Nu har jag också suttit o kollat på arbetsförmedlingens hemsida på lite jobb som sökes i Gbg och hittade hela 11 st bara inom försäljningskategorin som jag tänker söka, så imorgon när jag kmr hem från dagis blir det en himla massa personliga brev som skall skrivas! Är det någon som har tips på bra saker man kan skriva så säg till för jag måste här ifrån o det är illa kvickt nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0