Wurre har köpt en mixer

Igår kväll kom jag tillbaka till Gbg, höll på att missa bussen för det var massa trafik utanför resecentrum men med nöd o näppe hann jag med efter att ha sprungit med en väska, större än mig själv, över hela bussbanan fram till göteborgsbussen.
När jag kom hem till wurre gick vi nästan direkt till Ica och handlade lite gott att äta, balnd annat jordgubbar och vindruvor och lite nötter. Wurre hade köpt en mixer också som vi hämtade ut så när vi kom hem gjorde vi milkshake med choklad o  jordgubbisar och sedan kollade på massa avsnitt av Game of thrones. Nu är det spännande, har precis börjat på säsong 2 nu ^^


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

SV: Visst är han!

2012-04-28 @ 19:09:03
URL: http://blopparna.bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0