Tränat på gym

Gissa vad jag o Bibban gjorde idag? Vi var på gymmet i en helt timma!!! Jag är så sjukt stolt över oss och vi har nu bestämt oss för att det inte var sista gången vi åkte dit :) Karl-Alfred får passa sig när vi är klara med dehär ^^



Imorgon är det onsdag 18 april och det är faktiskt inte bara Kissie som fyller år utan även 2 av dom människor jag tycker om bäst i världen, nämligen Kitty och morfar<3
Jag kan inte vara överallt samtidigt, Kitty har vi ju redan firat och eftersom morfar har blivit så barnslig så duger inte annat än att man gratulerar på självaste bemärkelsedagen så jag väljer att ta mitt pick o pack o fara hem till honom imon för att fira :) När jag ändå e i Göteborg passar det ju inte hlr bättre än att jag stannar några dygn hos min lille wurregris me<3 jippie!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0