Middag med Bruce Springsteen

Idag vart jag akut hungrig och behövde god mat snabbt! Så jag startade upp högtalarna med lite Bruce för att bli på glatt humör och sedan göra en blandning av allt gott jag kunde hitta i matväg...

Först stekte jag lite kyckling och hackad vitlök tsm med kinesisk soya
Undertiden det stekte av sig självt tinade jag upp lite wokmix och skivade en halv paprika och kokade ett paket med snabbnudlar...

Jag la i nudlarna och gönsakerna i stekpannan och öste på lite mer soya för jag tkr det är gott och sedan vart det bara att salta o peppra hur mkt som helst om man vill för att sedan lägga upp på en talltik och äta upp så fort det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0