Handlat idag

Idag gick jag upp tidigt, åkte med mamma till tandhygienisten i Jkpg vid 8. Himla trevlig tant dedär, vi pratade om att jag ville bli tandsköterska och hon kände någon som jobbade på skolan i Tranås så hon skulle försöka fixa in mig till nästa skolstart ;) haha!
Efter vi vart hos tandis släppte mamma av mig på östra centrum där jag fick handla i 20 min, hann med att köpa en bh/topp och ett par öronhängen. Sedan fortsatte färden till ICAMaxi där jag hittade ett par strumpbyxor och ett par vantar, superrea! Hah inte ofta man hittar kläder i en mataffär?
Efter alla ärenden på stan åkte vi till a6 och letade sulor till hålfoten eller nått? fattar inte riktigt men vi hittade inte heller... efter det blev det mat på IKEA, jag åt kyckling, yummy!

Öronhänge endast 30:- på rea (y)




Billiga strumpisar


Köpte naturgodis typ, jävligt gott. Nästan till o med godare än vanliga lakritsar

Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste bilder, och kanske slänga in lite kritik i en kommentar också? Skulle bli sååhäär glad då! kram ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/blatt-2.html#comment

2012-04-17 @ 20:26:13
URL: http://twinstars.blogg.se/
Postat av: CoolAwesomeThunder



Ser ut som annat än naturlakrits men får väl tro vad som står på påsen hihi!!11111

2012-04-17 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0