Depression

Idag känner jag mig lite lessen och deprimerad, vet inte riktigt varför men så blir det väl för alla nån gång ibland. Saknar wurre även fast jag träffade honom senast igår, har suttit o luktat på en tröja jag haft hos honom som har fått lite av hans lukt på sig, det är mysigt<3
Tänkte mig attt jag skulle måla lite innan, inte ens det gick som jag ville. Penslarna tyckte jag inte fungerade som dom skulle så började ist måla med händerna och det resulterade i en ful tavla med bara massa kladd och 3 färgfläckar på min kigurumi :(
Jag har också kollar på Harry Potter och fenixorden för den gick på tv men inte ens det gjorde mig glad. Skall nog dricka lite te och vänta på att en bättre dag imorgon dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0