Bio, ta hand om, jag är frisör

Ikväll var vi på Biopalatset och kollade på Avengers. Jag har inte varit där inne sen jag var liten liten tjej med farmor o kollade Svanprinsessan, det var sånna tider då jag var så liten att jag minns att farmor fick hålla upp mig i kassan så att kassörskan kunde se att jag var med haha!
Nå ja, filmen ikväll var inte lika bra som Svanprnsessan men jag måste ändå säga att den var bra. Själva handlingen var inte så intressant men oj vad fashinerande det var när dom fajtades, ME LIKE! Fast jag gillar ju inte riktiga människofajter, det är farligt men nu var det lixom Hulken: STOR OCH GRÖN OCH JÄTTEARG.
Det skulle vara perfekt tillfälle att säga "jag rekommenderar" eller "jag reokommenderar inte" men just nu känner jag varken eller. Det har en helt ok film.

Förutom att ha kollat på bio och film hela dagen har jag tagit hand om wurre, bara för att vara snäll. Först hjälpte jag honom att tvätta sen gjorde jag frukost vid datan åt honom sen vek jag lite tvätt åt honom, sen lekte jag frisör åt honom, sen handlade och lagade jag lite mat åt honom och nu har jag hjälpt till att byta sängkläder. Riktigt snäll tjej är jag, jag rekommenderar (y)

Här följer bilder på min tid som frisör idag:

Donut-uppsättning, sweet<3

Inbakad fläta runt hela huvudet. Vem har inte drömt om att någon gång göra det då? Check!

Kommentarer
Postat av: Olivia - naglar, vardag och foto ♥

sv; Nejdå, jag har sytt den av en gardin ;) Tack så mycket! :)



Fin blogg btw!

2012-04-30 @ 14:56:48
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Linn Ahlborg

tack så mycket!!!

2012-05-01 @ 17:43:40
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0