Promenad i kohagen

Igår efter att det slutat regna här hemma tog jag på mig ett par gummistövlar och traskade ut i hagen utanför mitt hus. Som tur var hade den som äger kossorna flyttat på dom till en annan hage. Men han hade inte flyttat på allt kobajs, men det gör inget, det var smaskigt att gå i.
Jag hittade massa fina blad som blivit röda. Det blir blad på hösten, endel blir gula me, och sen blir dom bruna och omvanldar sig till jord. Så funkar naturen på ett ungefär.
Min katt Gunnar följde med mig på min vandring och vi hittade en regnbåge med som var jättefin.
Eftersom jag helt random bara råkade ha min kamera med mig tyckte Gunnar att jag skulle ta lite kort, så det gjorde jag och Gunnar posade jättevackert.

Varsågoda...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0