Håkan Hellström

Hej hej bloggen<3
Det fanns tjugotusen människor som såg Håkan Hellström på Lisebeg idag. Jag skulle inte vilja påstå att jag är en av dom, såg inte ens storbildsskärmen. Men 3 skymtar av Håkan fick jag iaf och det räcker för mig :) Dom sjöng och spelade så fint så att marken gungade utan tvekan!
Med mig till liseberg hade jag Timmy, Wurre och Andreas. Innan vi gick för att träffa Håkan var vi hemma hos Andreas och lagade mat. Iaf Andreas gjorde det. Vi åt fetaost inbakad i en biff som wurre hade joxat ihop. Till detta serverades klyftpotatis och rosépepparsås (y)
Nu är klockan över tolv, det betyder att lille Anton i Svängsta fyller år just precis nu och att lille Torre i Göteborg fyller år just precis imorgon :D
Himlans kuligt dedär med födelsedagar o saker. Men jag kmr inte få nån paket på min födelsedag för det var nått knepigt med min paket som wurre skulle ge mig så den kmr inte förän på TISDAG! Och då e inte jag kvar här för då sitter jag o målar teckningar på dagis :(
Men helgen efter denna skall jag åka tillbaka hit för då skall wurran ha kalas för sig själv och jag har bjudit in mig själv :) hihi
Nu skall jag tvätta mig och borsta tänderna.
Puss

Här e Timmy, han va typ rädd

Här e wurre och jag. Jag va typ också rädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0