Fjärde september tjugohundraelva

Det blev inget partajj igår. För vi hade såklart kollat fel i buss/tåg-tabellen och hittade inte hlr nån skjuts :(
Men det gjorde inte det minsta. För När Sara kom hem från jobbet hade hon lite ont i huvvet så vi gick en promenad till Agge o Nicke för att låna "Fucking Åmål". Vi blev kvar där till tio på kvällen! Vi fick vara med o inviga deras nya platt-tv och kolla på fångarna på fortet. Vi drack Agges supergoda, hemgjorda rabarbersaft och stoppade i oss en o annan salt pinne :)
När Elin o Tobbe kom hem så skulle dom köra människor till jkpg så då passade vi på att tigga skjuts hem till Sara så vi slapp att gå :)
Väl hemma på skogsi tittade vi/jag på filmen vi lånade (Sara somnade efter 10 min) hahah ;)

Idag är det en annan dag och inte vilken dag som helt utan den 4:e September som betyder: SARAS FÖDELSEDAG!!! Hon blir hela 21 år gammal och jag väckte henne på sängen med morgonrock och paketer. Sen väntade det en mysig, redan framdukad frukost med tänka ljus i köket som jag gjort åt lilla prinsessan hihi :)
Sedan ringde telefonen stup i ett undertiden vi sminkade oss.
Nu har vi varit hos Pelle o hämtat hem Saras bil, och vi har bokat biobiljetter i Jkpg och alldeles straxt skall vi åka till Jörgen, Lena och Johanna för atts e om dom e hemma o vill ha tårta. Om dom tackar nej till det så blir det till att åka hem till min mamma o se om hon vill ha tårta, annars äter vi upp den själva ^^

Det var allt för nu! Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0