Åker buss

Hej hej bloggizen<3
Nu är jag påväg hem från Gbg, sitter på Bus4you (y) Det tkr jag e himlans bra :) Fast egentligen hade jag inte behövt åka hem idag, för tidigt idag på morgonen ringde dom från dagis och sa att jag inte behövde jobba imon!! DÅ KUNDE JAG FÅTT MIN PAKET IAF!!! Himla skitbajs!
Men nu sitter jag här på bussen iaf och inga hörlurar har jag. Tror inte det är så jättepoppis att sitta o lyssna på min musik högt här i lilla bussen, även att det är väldigt lockande ^^
OMG!! Nu har vi race med swebus brevid i uppförsbacken!!! SPÄNNANDE!
Idag åt jag kalastårta till frukost med en kopp te med smak av vanilj. Det var min sista tepåse jag hade kvar hos wurre :O
Nu skall jag fortsätta åka buss!
Puss

Detta är från när jag och Sara va på Orup i Linköping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0