Appar, skola, fläta

Nu har jag öppnat mitt paket med ballerinakex. Har ätit ungefär 4 st och det smakar underbart.
Jag har idag laddat hem massa appar till min mobil (y) Som tex. McDonald's, Angry birds, Yatzy, Sudoku, Bensinkontrollen mm. Himla nicers, vet inte vad mer jag skall ladde ner? Wordfeud vill jag inte ha, det suger.
Jag pratades vid med Sara innan, hon betalade mitt mobilskal, snälliz <3 hihi
Imon åker vi till Norge! Åh va roligt! Denna gången skall vi nog slippa sitta en hel natt på centralstationen i Oslo me, för Kittycat kmr o möter oss. Det känns väldigt tryggt. Jag tänker också ta med mig datorn in i bussen denna resan så blir nog en hel hög med inlägg här i fina bloggen <3
Jag sitter lite nu och fundrera på vad jag skall skriva i mitt personliga brev till Tandsköterskeutbildningen, det står helt still i huvvet. Jag har iaf sökt in till högskolan nu på studera.nu. Det finns typ inga utbildningar som börjar nu till vårterminen så jag sökte bara en, sjukgymnast,. Jag tror verkligen inte att jag kmr in på den, men jag är optimist så söker gör jag alltid [:
På tal om nått helt annat har jag blivit besatt av att fläta mitt hår dom senaste dagarna. Det är nog för jag försöker sluta med alla värmeverktyg på håret för jag vill att det skall bli lååångt. Så då gör jag stora som små som inbakade som utabakade flätor hela tiden 24/7, tyyyp. Får se om håret vill växa nått^^ hihi.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0