Dehär e luret

God dag mina vänner!
Nu skall jag berätta om mitt lur jag hittade på igår, det är nämligen så att jag befinner mig i blekinge :O
Anton fick ju körkort härom sistens så Sara bad mig följa med henne som sällskap o lämna en bil till Anton, självklart ställde jag upp. Det var ganska mörkt när vi åkte och sterion glappade så vi fick lyssna på en brusig radio hela vägen fram :)
Anton var helt ovetande om att jag skulle följa med så när vi hämtade upp honom efter jobbet gömde jag mig i baksätet. När han satte sig bakom ratten hoppade jag fram o skrämde honom så han höll på att skita på sig! HAHA, det var lite kuligt faktiskt, bästa luret på hela veckan.
Sen åkte vi till McDonald's och åt en bit mat, sen till ica och sen hem till lägenheten där vi kollade på Scooby doo och tog lite kort. Jag var även väldigt snäll o strök lite kläder åt lillkillen.
Nu sitter jag och Sara o kollar på Efter 10 med Malou, men egentligen är det Hem till gården vi väntar på som börjar snart, så sjukt spännande!
Om ett tag kmr Bo o hämtar oss och då skall vi åka o hälsa på Anton på Inter sport där han arbetar/praktiserar lr va fan han gör ^^
Sen åker vi den långa vägen hem och då skall jag packa om väskan för imorgon åker jag tillbaka till Göteborg o leker med mina bästisar :)
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0