Turkiet + ett kilo (y)

Vi är hemma från Turkiet jag och Sara. På ditvägen åkte vi igenom ett åskmoln, mer än så behöver jag väl inte berätta.. fast det gick ändå rätt bra för vi hade ätit en näve lugnande piller innan vi gick på planet.
När vi kom fram var det regn och åska och världen höll på att gå under så kl 9 på morgonen drack vi första bärtzzen och sen höll vi oss till den drycken fram till dag 4 då vi kände att alkohol inte var så gott efter frukosten längre. Så vatten och cola på förmiddagen och starkare sortimentet gick vi på efter lunch.
Maten var god och det var mkt friterat och mkt fika med tårtor, bakelser och småkakor som storkakor. Så nu har jag gått upp ett kilo säger vågen (y)
Norrlänningar spred sig snabbt över hela hotellområdet, vilket roade oss väldigt, då vi tkr att deras språk är väldigt kuligt. Jag vann på pilkastning. Alla turkar trodde vi var från England eller Tyskland, vi fick även höra att vi såg ut som vi kom från paradiset, åh så smickrande <3
Vi har solat litegranna iaf, trots allt regn och badat lite i havet<3. Än så länge har jag lagt in 1044 bilder i datorn, så nu e de bara ett minneskort kvar att tömma (y)
Det var en kort sammanfattning av veckan, bilder och mer info kmr nån annan dag.

PUUUUUUUUZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0