Trött är jag

Hej hej bloggen <3
I Onsdags kväll kom jag hem från Göteborg, min storasyster hade tydligen flyttat hem ett par dagar och därmed tagit över mitt rum.
Så när jag gick och la mig efter en uppdatering om hennes liv sen jag såg henne sist i mitten av april, kände jag att fan va jag kmr sova gott nu. Men med henne på andra sidan dubbelsängen med alla ljud hon ger ifrån sig i sömen, kunde jag allt annat än att sova och inget annat rum hade jag som jag kunde sova i.
Så klockan ca kl 04.00 tror jag att jag tillslut somnade med hörlurar på mig.
Jag sov i ända fram till 07.30! För då ringde dom från dagis och ville att jag skulle komma och jobba (y) visst, det gör jag väl då.
Så nu har jag stängt på dagis både torsdag och fredag. Detta betyder att jag just nu skulle vilja äta alvedon till middag med redbull till det. Men jag nöjer mig med en kopp te och ett paket kakor och några toasters.
Snart kmr Sara hit och sover, vi skall planera våran resa in i minsta detalj då me.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0