Liseberg

Idag har jag, Kitty, Sara och Bibbi åkit bil till Göteborg, helt på egen hand. Vi åkte till Liseberg och roade oss rejält, det vart himla mysigt. Jag vann en MEGASTOR kexchoklad och 2 påsar med ahlgrens bilar!! Sara vann lite småpriser av olika slag :) Nu är vi alla hemma på landet igen, förutom Bibbi som tog fart mot Norge igen :( Fast henne ser vi mer av om 2 veckor när det är Peace and love <3 wiiie! Fuck, vad alla längtar till det nu :D
Förövrigt har det varit en mysig dag. Det är nice att hitta på nått impulsivt och roligt när mina Norge-tjejer väl kmr hem :)
På torsdag får jag besök av en annan liten filur called Timmy! :D Det kmr bli herrans kuligt att få träffa honom igen tkr jag. En saknad liten kille dedär :) Så nästkommande dagar skall vi hitta på lur må ni tro! :)

Här är typ världens sötaste bild på mig i bilen :)


Här e typ världens sötaste bild på Sara i bilen :)


Här är stället där alla vill bo, KÖTTKULLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0