Dagis, mat, dolly

Hej hej bloggen <3
Idag jobbade jag på dagis. Det gick bra att arbeta idag, har mest målat teckningar och suttit ute och solat samt sovit en skvätt med de allra minsta. Fast det var lite läskigt sista timmarna när jag var ensam och det blixtrade och sånt ute :S Annars har jag nog kommit fram till idag att jag gillar dagis bättre än äldrevården, tror jag. Det är soft att va på dagis, men det är också jobbigt när barnen skriker och vill att jag skall va med o leka hela tiden, men idag var det en bra dag.
Nu står mamma i köket och lagar stuvade makaroner och korv till mig, de e mums filibaba de (y)
Efter maten skall jag åka på övernattning på skogsi! och imorgon väntar det jobb på mig på Antuna och sen åker jag rally hem till wurre :)

Eftersom jag tyyyp jobbade 9 - 5 idag och för att Dolly Partton också gör det, så tänker jag presentera hennes bild idag, varsågoda.


Kommentarer
Postat av: Big K

Ville bara säga att jag tycker jag var grym som såg att det var Dolly Parton innan jag läste det! Tack för mig.

2011-06-08 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0