Bilder från gårdagen

Nu har jag Duschat och ätit, det gick bra. Så nu är jag ren och mätt. Senare denna afton serveras det korvstroganoff och ris, det skall bli gottigt.
Igår drack vi ju rött vin för första gången! Det slutade med en tom flaska och två fulla tjejer, höhö! Nä, men det gick faktiskt ganska bra. Vi har diskuterat lite jag och Sara och kommit fram till att detta är något vi måste göra om. Testa en rad olika sorter för att hoppas på att vi slutligen tkr att rödvin är riktigt riktigt gott. För nu är det bara lite gott.
Här nedan följer det några bilder från gårdagen, varsågoda.

Sara ordnar så att det blir lika

Jag avnjuter med en bit choklad

Bosse är snäll och grillar åt oss på sin nya grill :)

Fan va vuxna vi e HÖHÖ

Sara snurrar vinet in the glas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0