Äppelcidervinäger

Jag tror jag skall sluta äta godis igen, en gång klarade jag 5 dagar har jag för mig, helt utan godis o kakor, inte ens honung!
Nu tror jag att jag skall göra en mildare variant av det hela, jag måste ju faktiskt äta av min chokladkalender, right?
Jag har googlat lite (som vanligt) och det verkar som att äppelcidervinäger är något som minskar sötsuget ganska rejält och jag tror fan det funkar. Nyss var jag hur godissugen som helst men den tog jag lite äppelcidervinäger i ett glas med vatten och tvingade i mig (det smakar verkligen skit) och nu är jag inte alls sugen på godis längre, FANTASTISKT!
Sen stod det att det är bra för folk som har problem med lederna och en hel rad olika sjukdommar och för den som vill gå ner i vikt med GI-metoden verkar det vara bra med.
Fast nu använder jag mig mest utav dehär för att slippa tänka på socker var o varannan minut, kanske händer det nu ist att jag börjar äta riktig mat ist? :O Mamma och Sara skulle bli överlyckliga!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Äppelcidervinäger har en rad olika hälsosamma effekter. Bifogar länk till sida med mycket info :)

2011-12-06 @ 22:37:30
URL: http://www.äppelcidervinäger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0