Jensens, biljett, paint

Hej hej bloggen<3
Idag vaknade jag tidigt och var kissenödig. Efter det somnade jag inte om. Jag har nu druckit en kopp te och senare skulle vi åka nånstans och sen skall vi äta på Jensens (y) Det tkr jag är gott, jag tänker välja kycklingfilé för det är det bästa dom har tkr jag.
Idag tänkte jag boka biljett hem. Men det visade sig att jag tagit fel bankdosa och fått med mig mammas hit! Så nu har jag spärrat den och har även lyckats få Sara att spärra sitt kort och mamma hittar inte min dosa hemma så jag är fortfarande biljettlös. Mitt sista hopp nu är att wurre hittar sin dosa + att han kmr ihåg koden. Annars blir jag kvar här för alltid.... :O hihi
Igår paintade jag ju som sagt var 3 bilder. Jag har visat en redan och är nu redo att visa en till. Jag bjuder er på inga mindre än Svampbob Fyrkant och hans vän Patrik! Varsågoda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0